Young Creatives Eurobest – znamy zwycięzców!

Podczas mającego miejsce 30 października Cannes Lions Imagination Day 4 poznaliśmy zwycięzców kolejnej edycji Young Creatives Eurobest we wszystkich trzech kategoriach – Young Creatives Integrated, Young Creatives Planners oraz Just Creatives. W nagrodę wyjadą oni na festiwal Eurobest odbywający się w tym roku w dniach 1-3 grudnia w Helsinkach. Ponadto najlepszy zespół w kategorii Young Creatives Integrated weźmie udział w międzynarodowym finale konkursu.

W kategorii Young Creatives Integrated nagrodę główną zdobył zespół Tomasz Matuszewski i Rafał Cienki reprezentujący Ogilvy & Mather Advertising. Ponadto wyróżnienie otrzymali Kamil Kotarba i Marcin Pucyk z Oglivy & Mather Advertising. Nominowani zostali również Piotr Szkałuba i Joanna Szwilling reprezentujący K2/K2 Media.

Partnerem kategorii Young Creatives Integrated były ZT Kruszwica – dystrybutor marki Optima Cardio. Zadaniem w konkursie było stworzenie projektu kampanii zintegrowanej dla Optimy Cardio. Young Creatives Integrated to kategoria skierowana do pracowników branży marketingowej, którzy nie skończyli 29 lat. Prace w ramach Young Creatives Integrated oceniało jury w składzie: Przewodniczący – Janek Majle/ Change Integrated, Martin Winther, Tomek Nowak, Marcin Strzałkowski/ K2, Julia Kozak/ Fleishman-Hillard Warszawa, Krzysztof Sobieszek/ ZenithOptimedia oraz Katarzyna Marczewska/ ZT Kruszwica.

W kolei w kategorii Just Creatives nagrodę zdobyły Marta Frączek i Aleksandra Zalewska z Saatchi
& Saatchi Interactive Solutions
. Wyróżnienie otrzymali Grzegorz Karwowski i Bartek Klimaszewski z K2. Ponadto nominowane zostały dwa teamy: Olga Górniak i Tomasz Zieliński „Owca” (Young & Rubicam Poland) oraz Natalia Karawajczyk i Piotrem Małkiewiczem (Lemon Sky JWT). Prace w kategorii Just Creatives oceniało jury w składzie: Przewodniczący – Michał Nowosielski/ BBDO Warszawa, Sebastian Pańczyk/ Platige Image, Jowita Michalska, Bartek Rams/ Heart & Brain oraz Joanna Dybowska/ Nivea.

Partnerem kategorii Just Creatives była firma Nivea. Zadaniem uczestników było stworzenie projektu kampanii zintegrowanej dla serii kremów Nivea Q10. Kategoria skierowana jest do wszystkich kreatywnych, którzy przekroczyli 29 rok życia

Zadaniem uczestników w kategorii Young Creatives Planners było opracowanie projektu strategii dla Fundacji Alivia. Najlepsza okazała się propozycja autorstwa Kornelii Radzięty z S4. Na wyróżnienie zasłużyły Karolina Kaczmarczyk i Antoni Trela z Corporate Profiles Consulting. Nominacje otrzymały prace Kamili Bilskiej i Bartosza Urbanke (DDB Warszawa) oraz Macieja Kosiorka i Rafała Pniewskiego (180heartbeats + JUNG v. MATT). Kornelia Radzięta, oprócz wyjazdu na Festiwalu Eurobest w ramach nagrody, zostanie uczestnikiem kolejnej edycji Szkoły Strategii Marki.

Kategoria Young Creatives Planners jest dedykowana strategom, plannerom i reasercherom z agencji reklamowych i mediowych, którzy nie ukończyli 31 roku życia


Tegoroczne prace oceniało jury w składzie: Przewodnicząca – Agnieszka Kwaśniewska/ Saatchi & Saatchi Think Tank, Stanisław Mencwel/ CPC, Piotr Ręczajski/ Mamastudio oraz Zofia Smełka/ Havas Worldwide Warsaw.